Askiburgion-logo
+420 731 128 235
Hlavní stránka   »   Restaurace & Ubytování    »   Čertovy kameny

Čertovy kameny

Chata Čertovy kameny s restaurací a ubytováním se nachází ve výšce 694 m n. m. na úbočí jedné z dominant Jesenicka - vrcholu Zlatého Chlumu (kamenné rozhledny z roku 1899.)
Chata Čertovy kameny je postavená v krajině, která přímo vybízí ke strávení klidného rodinného pobytu spojeného s poznáváním přírodních krás, s turistikou, cyklistikou a dalšími sporty, je i vhodná pro strávení letní a zimní dovolené.

Svojí nadmořskou výškou, zdravým čistým vzduchem a klidným prostředím se chata hodí i pro ozdravné pobyty dětí.

čertovy kamneny

Kudy k nám?

Dostanete se k nám, pokud pojedete od Šumperku nebo od centra města Jeseník směrem k České Vsi. Projedete kruhovým objezdem, přes most a za mostem doprava asi po 30 metrech odbočíte doprava na Nerudovu ulici dále přes louky a les až k chatě.

Pokud přijíždíte ve směru od Krnova, přes Zlaté Hory a Mikulovice, směrem k Jeseníku, za obchodem Billa a Lidl po 100 m odbočte před mostem doleva. Po třiceti metrech odbočíte doprava nahoru na Nerudovu ulici dále přes louky a les až k chatě.

U chaty je osvětlené parkoviště.

Pěšky: Po žluté značce, která vede od autobusového nádraží v Jeseníku, nebo po modré značce, která vede od zastávky v České Vsi.

Během zimy upravujeme na vlastní náklady běžkařskou trať z rekreační oblasti Rejvízu až k nám na chatu. Můžete se tak k nám pohodlně dostat i v zimě.

Také jsme pro naše hosty zřídili od 1.5. 2011 internetové připojení WiFi.

Těšíme se na Vaši návštěvu.

e-mail: info@certovykameny.cz

čettaky

Čertovy kameny jsou velice oblíbené u horolezců.

Jedná se o nejvýznamnější a zároveň i nejtěžší oblast na Jesenicku. Skalní oblast tvoří několik věží a okrajových skal. Skála se skládá z vyvřelého pegmatitu. Je velice pevná a poskytuje krásné lezení na plotnách, v kolmých a převislých stěnách. Cesty jsou jištěny fixními skobami, kruhy a nýty. Na vrcholech věží jsou osazeny slaňovací kruhy. Skály dosahují výšky do 30 m. Nástupy jsou označeny číslem a u těžších cest i obtížností (RP). Cca 90 cest obtížnosti III až IX-.

K masívu Čertovy kameny patří také skalky Bělák a Kostelníkležící nedaleko od restaurace. K věži kostelní je možno se dostat od restaurace po žluté turistické značce asi 500 m směrem na Rejvíz a dále v levo po lesní cestě ještě asi 500 m. K věži Bělák dalších 400 m po hřbetu.

odkaz na stránky horolezeckého oddílu Jeseník:

www.hojesenik.ic.cz

nahoru
sledujte nás
fb_icon inst_icon gp_icon

C) Ubytování v Jeseníkách. 2014 Všechna práva vyhrazena

Tvorba webových stránek Netsimple

Jedná se o zkušební verzi webu. Omluvte prosím případné chyby. Děkujeme.